Napište nám
Vložit zprávu do knihy návštěv
Nejde mi vybrat způsob dopravy, co mám dělat?
Dobrý den. Objednával jsem u Vás ekosip a to jak náhradní náplň, tak balení s rozprašovačem a bohužel se mi v objednávce objeví, že neexistuje způsob dopravy pro obsah košíku/cca1000Kč/. Jeto snad malá objednávka, nebo dělám něco špatně? Děkuji.
Dobrý den, mám potíže s objednáním přes eshop. Neustále mě hlásí při výběru dopravy: Neexistuje doprava pro současný obsah košíku.Bohužel nevím který z artiklů by mohl být problém. Už jsem spoustu věcí vyházel a nic.
Dobrý den, V záložce jak si vyrobit u pasterizace moštů, máte napsáno, že máte pastery na 13*75cl lahve. Ale na e-shopu nemáte, žádný pastér na láhve nemáte. Dá se v lahvovém pasteru i pasterovat pesta? Děkuji za odpověď S přátelským pozdravem Martin Peška
Lze bag v krabici na mošt znovu použít_ Děkuji za odpověĎ Copák
Dobrý den,mám od vás tuto napáječku:https://www.farmarik.cz/p/3954/napajacka -plastova-6-litrov a zajímalo by mě jestli na ní bude pasovat tato vyhřívací podložka?:https://www.farmarik.cz/p/3970/vyhrievac ia-podlozka-priemer-30-cm?pp=d630553e
Dobrý den, chci se zeptat na výrobce uzavíračů konzerv a jaké jsou možnosti dodání náhradních dílů.(horní pohonové kolo, uzavírací kladky)děkuji J.Z.
Dobrý den, nemohu se vám dovolat. Chci se zeptat, jak to vypadá s mojí za placenou objednávkou číslo 20211279. Děkuji přeji hezký den. S pozdravem Tomáš Belka
Dobrý den. Objednal jsem si u vás napáječku pro králíky s vyzvednutím na prodejně Brumov Bylnice. Na prodejně nikdo není a telefon je nekontaktní. Můžete to nějak vysvětlit?
Dobrý den, prosím o info, jak to vypadá s mojí objednávkou č. 20211268. Nemohu se dovolat na uvedené telefonní číslo. Děkuji